torsdag 26. juni 2008

Random and rømmegrøt


Kjære alle dere som tror det er enkelt å lage fjordland rømmegrøt, vit at jeg ikke bærer nag til dere på noen som helst måte. Selv jeg forstår at det er lett å bli lurt av oppskriften på baksiden av boksen (Varm opp i ca. 5 min i en kjele), men dette stemmer ikke i det hele tatt.


Vi hadde spaghetti carbonara til middag. Spaghetti carbonara kommer inn på listen over ting som jeg aldri NOENSINNE kommer til å like(carbonaraen har selvskap av bla. lungemos, leverpostei, blodpudding og bæsj(spaghetti carbonara og leverpostei er det eneste på listen jeg har smakt)), så jeg bestemte meg for å steike en pizza istedet. Det var det imidlertid tomt for, men det stod en boks med ferdigrømmegrøt fra fjordland der pizzaen egentlig skulle ha vært. Lurt av oppskriften og løftene om at det var både godt og enkelt, satte jeg igang. Og siden har jeg holdt på. Rømmegrøten vil virkelig ikke bli ferdig.


Ellers har jeg vært på biblioteket og lånt CDer i dag. Jeg hadde egentlig ingen formening om hva jeg var ute etter, så jeg bare lånte ting jeg fikk øye på som virket kult. Jeg lånte:

- The Rolling Stones med After Math

- Phoenix med It's never been like that

- The fray med how to save a life

- The killers med Sam's town

- Aerosmith's Greatest hits

- Foo Fighters med in your honor (med live dvd som extra. juhu)


Og i morgen skal jeg spille tennis for første gang. Gleder meg.

5 kommentarer:

ettenA sa...

Rømmegrøt er jo ikkje godt engang! Lag deg heller en toast ;)

Christina sa...

Jeg liker rømmegrøt!

Anonym sa...

Den Rolling Stones CD'en du kjøpte er knall!!!

Katrine sa...

SAM's TOWN YEY!
Men da håper jeg du har hørt Hot Fuss før også :) for den er den beste av de tre cdene til The Killers (til nå)

Christina sa...

Jeg hadde ikke hørt noen av albumene fra før, men jeg er veldig fornøyd med begge. Og ja, Katrine, jeg har hørt litt på Hot Fuss

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl