onsdag 11. juni 2008

Okhey. En bok, en CD og en film.

CD først. Jeg måtte tenke litt nå. mest av alt hadde jeg lyst til å ha med meg en mp3-CD med alle favorittplatene mine på, men jeg bestemte meg for å følge reglene, og velge en. Etter mye om og men falt valget på "Dark side of the moon", Pink Floyd, enkelt og greit, fordi det er det absolutt beste albumet som noensinne er laget. No question.

Når det kommer til film, strever jeg enda mer, Film liksom. Jeg ser jo aldri på film. "A fish named Wanda" kanskje. Den går hele tiden på tv2 filmkanalen, og jeg ser den alltid når jeg er syk.

Når det kommer til bok, så ville jeg kanskje velge en som jeg ikke hadde lest før. Akkurat nå ville jeg nok ha valgt "Hengende hager" av Ian Rankin. Jeg klarer nesten ikke å vente til jeg blir ferdig med "Havets katedral", sånn at jeg kan begynne på den:)

PS: All mulig kritikk av valg av CD vil bli fullstendig ignorert. Kanskje til og med slettet!

3 kommentarer:

Yassi sa...

DEN CDEN SUGER JO! Jeg elsker ditt valg av cd

Christina sa...

veldig motstridende innlegg yassi. Jeg velger å ta hensyn til siste delen av innlegget, og takker for at du likte mitt valg av CD:P

Katrine sa...

Dark side of the moon skjønner jeg at du vil ta :) hehe, selv om jeg ikke ville valgt den, men det er en veldig bra cd ;) så bra valg :) hehe.

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl