torsdag 5. juni 2008

Bokliste

Ikke bry dere med dette folkens, det er bare meg som prøver å virke kultivert med å offentliggjøre at jeg leser en del bøker...
Bøker jeg må lese (ferdig):
1 Døde sjeler - Ian Rankin (Rebus)
2 Hengende hager - Ian Rankin (Rebus igjen)
3 De dødes navn - Ian Rankin (gjett hva - Rebus. Lydbok dessuten)
4 Treasure Island - Ha'kke peiling (bør gjøres ferdig, ikke min)
5 Boktyven - Leses av Ivar Nørve (helt fantastisk stemme)
6 Havets Katedral - Ildefonso Falcones (lurte til meg butikkens leseeksemplar og voktet det med livet som innsats)
7 Twin ViceParanormal Detectives (nytt kapittel hver måned. Jeg hater det)
8The Devil wears Prada (bare dersom jeg ikke har funnet noe bedre innen da)

Jeg har forresten begynt å lese adskillig fler bøker etter at jeg begynte som bokhandler.
Rebus, her kommer jeg!

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl