onsdag 25. juni 2008

Om hva jeg fikk til bursdagen min, og om hvor fantastisk flink jeg er til å sykle


Idag har jeg, og min gode venn, Vilde, syklet. Vi har syklet langt. Vi har syklet hele veien fra Fana (litt lenger enn Lagunen) til bloody Bergen sentrum, nærmere bestemt bryggen. Du kan si mye rart om meg, men en ting du ikke kan si, er at jeg er i spesielt god form, så du kan sannsynligvis ressonere deg frem til at jeg er ganske sliten i beina. Nærmere bestemt rumpen.


Jeg har veldig lite lyst til å reise meg fra plassen min ved kjøkkenbordet, og kommer antakelig til å bli sittende her en stund, så jeg tenkte jeg kunne benytte anledningen til å fortelle litt om hva jeg fikk til bursdagen; Jeg fikk:

- Ny seng

- Tennisracket

- Tennisballer (fra Oscar)

- Sengetøy til den nye sengen

- Klær

- Penger

- Othello by Cambridge School Shakespeare (bok fra tante Tove)

- Parfyme

5 kommentarer:

camilla sa...

gratulerer, høres ut som du fikk masse fint :D jeg også har en Tante Tove ;O haha. Som faktisk snart skal ha baby :D wii.

Jeg er forresten imponert over hvor langt du syklet! Sporty girl :P

Christina sa...

Why, thank you:) Jeg også:P

Katrine sa...

Nå kan du spille tennis med Ena ;D

Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Christina sa...

Ja!!! :D jeg skal tyvstarte litt med Vilde i morgen faktisk. Vi har bestilt bane, og skal slå oss løs.

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl