lørdag 21. juni 2008

Miserable freak with no friends who screams

Det er meg.



I går hylte jeg. Høyt. Kjempehøyt faktisk. Jeg hoppet opp og ned og skrek og hylte i nesten et kvarter. Jeg hadde ikke noen spesielt god grunn til å skrike, tror jeg mistet et fat i gulvet eller noe, men jeg ble så sinnsykt sint. Heldigvis var det ikke noen andre hjemme akkurat da.

Etter jeg var ferdig med å skrike følte jeg meg mye mye bedre (unntatt i halsen, hvor situasjonen hadde forverret seg betraktelig). Jeg tror det er bra å ha sånne anfall av og til. For å bli kvitt all undertrykt aggresjon og irritasjon.



Alle vennene mine har reist på ferie den dagen jeg har bursdag. Nå skal jeg lage taco. End of speech.

4 kommentarer:

Katrine sa...

Av og til må man bare få agrisjonen/frustarasjonene med å skrike og sånt :P kjenner meg igjen i den situasjonen.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, du :D

Christina sa...

jo takk for det:)

ettenA sa...

Stakkars, forlatt på bursdagen :/

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl