mandag 2. juni 2008

Gill

Og Gill er nok en gang blitt en helhet. Lenge leve superlim!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, superlim og gaffateip ftw...
Nå fikk du en kommentar fra meg og, så slutt å mase..:P

Katrine sa...

Kjempe bra :D

Christina sa...

det vil si... Jeg har ikke stemt henne ennå, så jeg har fullstendig angst for at hun skal knekke mens jeg holder på. Akkurat nå høres hun ut som dårlig skrekkfilmmusikk når jeg kommer ani henne

Anonym sa...

Du burde kanskje ta gitaren med inn til hagstrøm eller gitar reperatøren i byn. De repperer den ihvertfall.

Christina sa...

Pappa har fikset henne helt fint. Han er møbelsnekker så han vet nok godt hva han gjør. Og han brukte ikke superlim, hehe.

Anonym sa...

Aha! Da er det sikkert knallbra!

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl