onsdag 2. juli 2008

Jimi

Jeg er tydeligvis ikke så smart. Ikke ser jeg så godt heller, så i går bar det avsted til optiker svabø for å sjekke synet. Og jada, jeg er nærsynt. Akkurat det visste jeg vel forsåvidt fra før av da, men jeg visste ikke at jeg var så nærsynt som jeg var. Og nå kommer det merkeligste av alt: Jeg har visstnok anstrengt øynene så mye for å se, at jeg har fått mørke ringer under øynene(!). Og jeg som trodde at de mørke ringene mine kom av at jeg bare sover fire timer om natten. Jaja, så feil kan man ta. I tillegg til å få mørke ringer under øynene har jeg også fått ekstremt veltrente muskler rundt øynene, og dette er ikke nødvendigvis noen god ting, for det betyr at inntil videre er det ikke plass nok under øyelokket til å ha på linser. Resultat = four eyes for half a year.



Jeg har kikket litt på briller i dag, og fikk hjelp av en kul dame på Fana Optikk (jups, vi FANAtikere(HAHA) har vår egen optiker) til å velge noen lilla briller. Å prøve briller er faktisk ganske morsomt. Det er nesten som å prøve klær, bare at du slipper å bruke lang til på å skifte hele tiden. Jeg har forresten en tendens til å ende opp med å titte på mannebriller i stedet for damebriller, uten å være klar over det.



Så nå ser jeg frem til et halvt år som brilleslange, før jeg blir linselus.



Gjett hvem som også bruker briller(og hatt)!

Ingen kommentarer:

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl