tirsdag 17. juni 2008

Ting jeg fant mens jeg ryddet

- Installasjons CDen til mp3-spilleren (jaaaaaaaa)
- Pink Floyd live CD (med ekstra lang gitarsolo fra Gilmour)
- Øvelseskjørespeil (som det ser ut til at jeg har tråkket på en del ganger
- Spindelvev
- En vase med markblomster (ikke like pene nå som de var da jeg plukket dem)
- Den savnede CD nr. 5 i Absolutt venner lydboken
- Den gamle dagboken min (dette er den nye)
- Gareth Gates CD (oh the horror)
- Matboksen min. Den har antakelig havnet på gulvet etter en dag på skolen hvor jeg ikke var så veldig sulten, og innholdet bærer tydelig preg av dette. (jeg merker jeg ikke er så sulten nå heller..)
- Den gamle kinobillett-samlingen min (Yes I am a miserable being)
- Da Vinci Koden-omslag som jeg har lett etter i evigheter.
- Yassi sin jakke (tar den med på torsdag)


Og siden jeg fant massevis av CDer mens jeg ryddet, tar jeg med spillelisten min (jeg er ikke spesielt stolt av innholdet på listen. Men jeg kunne simpelten ikke la være)

1. Pink Floyd live CD (2 ganger)
2. Gareth Gates
3. David (han derre fra idol en gang i tiden)
4. Party Zone (massevis av techno, og den eneste CDen mamma klaget over)
5. Hits for kids 4
5. No Doubt
6. Eventyret om Vivaldi (av Minken Fossheim)
7. Smurfehits 9


Men nå er jeg altså ferdig. Det hele tok meg omtrent 4 dager.


Før:




Rommet mitt er, som du kanskje ser ikke spesielt ryddig.





Og la meg bare legge til at dette ble tatt etter to dager med rydding...



Mens nå:










er rommet luftig og harmonisk














en ren idyll















et godt sted å være
















enn så lenge...













PS: gjett hvem som har bursdag på mandag! (hint: Hun har brunt hår, er veldig snill og har en blogg som heter PinkSquare)

4 kommentarer:

camilla sa...

Jeg er imponert over hvor mye du fant da du ryddet! Jeg finner ikke igjen tingene mine da engang... Men jeg må si at det med matboksen... Det har jeg også opplevd. Ingen god opplevelse!
Du hadde forresten veldig koselig rom, sånn etter det var ryddet :)

Yassi sa...

MANDAG DIN BLUBB! du kan bare glemme gratulasjon fra meg :)

Christina sa...

Helt enig i at rmmet mitt er koselig:)

Katrine sa...

Wow! Rommet ditt ble flott etter ryddingen!
Flott at du masse av tingene dine igjen :))

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl