mandag 2. juni 2008

Gill og meg

Christina: Hei Gill! Hvordan har du det nå da?
Gill: ...
C: Fortsatt litt sår i halspartiet ser jeg. Visste du at du har en diger sprekk på halsen?
G: ...
C: Ja det er sant, du er vel kanskje den som har merket mest til det av alle... Men pappa tror i alle fall du kommer til å bli helt bra igjen.
G: ...
C: Ja jeg VET han ikke sa noe om hva han trodde, men ønsketenkning er vel lov...?
G: ...
C: Greit. Beklager jeg løy da. Men det er i alle fall sant at hodet ditt sitter fast nå.
G: ...
C: Med en gang du er frisk igjen har jeg lyst til å prøve å spille den derre Kiss Me av Sixpence None The Richer, for den spilte Katrine på leiren, og det var superkult. Så det vi jeg også. Er du med på å øve på den?
G: ...
C: Supert, da sier vi det. Men nå må jeg gå og lage spaghetti.
G: ...
C: Jada. Så vidt jeg vet har ingen faktisk knekt nakken på akkurat den trappen. Men hvem vet. Kanskje jeg blir den neste som mister hodet...

5 kommentarer:

Katrine sa...

Haha. Morsom samtale der xD

Gøy at du vil lære deg å spille Kiss me, den er kjempe fin :) og enkel :P

camilla sa...

Den sangen er fiiiin :D<3 pleier ofte å sovne t an om kveldene ^^. hihi <3

Christina sa...

jups! veldig fin sang. og kanskje til og med oppnåelig for meg å få til:)

Anonym sa...

Sangen er vakker, men jeg er litt bekymret over at du snakker med gitaren din selv om den ikke svarer:P ;)

Christina sa...

Ville det ikke på en måte væere verre om hun faktisk svarte meg, Jaran...?

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl