onsdag 28. mai 2008

Den midlertidige rosa skyen, mens O.C. ble lastet ned

Beklager dette innlegget på det høyeste for dere med eksamen i morgen. Ikke les det om dere ikke vil(daah).
Skriver egentlig dette bare fordi O.C. episoden min ikke er ferdig lastet ned ennå, og jeg kjeder meg mens jeg venter. Dessuten er det veldig morsomt å skrive sånn i begynnelsen.
Hovedpoenget med dette innlegget er egentlig at jeg er ufattelig glad for at jeg ikke kom opp til eksamen skriftlig!!! Jeg AVSKYR å skrive sånne ting som har med skolen å gjøre. Muntlig, sier du? Bring it on!! Jeg slipper skriftlig, jeg slipper skriftlig, jeg slipper skriftlig. Men jeg skal jobbe. Hele dagen. Så der sprakk den rosa skyen. Nå skal jeg se på The O.C.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja! Bra du gleder deg til muntelig, og ganske sykt...

Katrine sa...

For min del har jeg verken lyst på skriftelig eller muntelig, det eneste jeg har lyst til er programfaget våres. Pfff.

Christina sa...

Vet egentlig ikke om jeg har så voldsomt lyst til å komme opp i muntlig heller, men jeg innbiller meg at det ikke er så vanskelig å få en god karakter i et fag som naturfag. Jeg mener, det er jo bare å kunne det vi har gjort i løpet av året..

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl