fredag 1. mai 2009

Om døde hudceller og det å ha med seg PC på badet

Jeg har nettopp sittet i badekaret i to og en halv time. Jeg trodde faktisk jeg bare hadde sittet der i ca. en halv time, men så sjekket jeg klokken. Det må være noe alvorlig i veien med meg, men jeg elsker å bade. Jeg har et fast rite med PCen på skittentøyskurven, pakket inn i et håndkle, pimpstein, neglefil, rar skrubbedings og ansiktsmaske.
Jeg pleier å gi meg selv et bad i belønning når jeg har hatt slitsomme uker, og denne uken som var, med to heldagsprøver (jeg kom for seint til begge) og sjokket om at vi har mattetentamen neste tirsdag, har definitivt vært slitsom.

I Badekaret får jeg dessuten tid til å dyrke en av mine merkeligere hobbyer, nemlig å ta knekken på døde hudceller. Jeg hater dem. Greit nok at de beskytter huden og at jeg ville dødd uten dem og sånn, men hvorfor må de absålutt (oi, jeg må tydeligvis legge meg: absÅlutt..) falle av hele fuckings tiden. Så jeg tar knekken på dem i badekaret. Utstyrsliste ovenfor.

Så da vet dere det. Og siden det også er den del av overskriften: hvorfor synes folk det er rart å ha med PCen på badet?

Natta;)


Her ser dere det nydelige badekaret mitt. I alle fall skal jeg få ett sånt en gang. i bursdagsgave:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes det meste å ta med seg på badet som ikke hører til der er uhygenisk! Som bøker tar jeg meg ikke med på do, jeg leser ikke blader mens man er på do! Synes det bare er ekkelt, og tenker på alle baskeluskene som doen gir fra seg!

(tror jeg har arvet dette fra min far, som er veldig opptatt av skittende/lånte/brukte ting skal ikke på visse steder :p)

camilla sa...

du skal få et sånt badekar til bursdagen av oss :)
jeg synes dine badekarstunder, med film på pc'n ved siden av, høres fantastisk ut, så jeg gleder meg til å flytte ut og få meg badekar . mamma kastet vårt ut for en stund siden ;(

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl