tirsdag 21. april 2009

Et særdeles uinspirert innlegg

OK, nå gidder jeg ikke mer av de derre øyeblikks-innleggene. Overgangen markeres med en vakker og sommerlig header. Oppskrift på å få ny header, the Christina-way: Gå inn på deviantART. Søk på header.

Så. I helgen har jeg vært på Iljartun i Valdres på lederkurs nummer 2. Det var ordentlig kjekt å møte igjen alle fra sist gang, og vi kom like godt overens som sist. Mer enn det er det liksom ikke å si om turen, for dere som ikke var med..

Jeg merker dette kanskje ikke kommer til å bli særlig bra. Jeg sitter i mattetimen, og det å skrive blogginnlegg mens jeg følger med på såpass avansert matte kanskje ikke er den beste kombinasjonen.

Visste du at det går an å lage funksjoner med vektorer? Sånne piler, vet du. I FUNKSJONER! Oh dear

2 kommentarer:

camilla sa...

haha. jeg kommenterer, jeg er snill :) nå må du kommentere på min : www.mccamilla.blogspot.com , GJØR DET NÅÅÅ ! :D hoho. meen, ja. jeg tror ikke det var smart av deg å skrive blogginnlegg i matten. men jeg er glad for at du gjorde det likevel :) jeg har bestemt meg for å ikke fokusere så mye på det siste, jeg. foor, jeg tror heller jeg bør KUNNE nooe, i stedet for å ha sett på alt. jaam.. nå har jeg iaffall kommentert :)
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

ordbekreftelse: minicars.
skal vi i klassen starte ny trend og alltid skrive inne ordbekreftelsen i kommentarer ? ;D haha.

Anonym sa...

Hm... skrive blogg i mattetimen, hm? Er det snilt da, mot læreren? :P

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl