mandag 11. mai 2009

Huskeliste - fordi du ikke kan miste internett + mye tull

Hei! Hvordan har du det idag? jeg håper at du har det fint, og at du liker bloggen min litt. Idag har jeg ikke noe spennende å komme med. Jeg skriver egentlig mest fordi jeg ikke skal glemme hvor jeg har gjort av øya-billetten min (den henger på oppslagstavlen), så da kunne jeg jo like godt skrive litt mer.
Vi hadde norsk-tentamen i dag, så da er vi ferdig med alle heldagsprøvene, og er dermed klar for eksamen. Jeg merker jeg faktisk kunne tenke meg å ha skrivtlig eksamen. Da er vi liksom ferdig.. om to uker!!!! Skriftlig spansk = :)

Jeg merker jeg er i utrolig godt humør akkurat nå. Alt går liksom litt bra idag (hvisdu ser vekk ifra norsktentamen, da, men hvem bryr seg om den). Jeg hører på hakuna matata og kikker på vinduet mitt. Ikke GJENNOM vinduet, men PÅ det. Jeg skiftet gardiner, ryddet OG VASKET det på lørdag skjønner dere, og nå er det så fint. Litt sånn vintage. Resten av rommet ser ut som om det har vært en orkan her eller noe. Kanskje roteroboten Robert har vært her...

Uff, så mye tull jeg skriver nå. Jeg må visst endre overskriften. Jeg burde visst jeg ikke kunne lage overskrift først. Jeg ender alltid opp med å måtte endre den uansett.


Nei nå! Her er den lenge etterlengtede listen (ooh ringenes herre - referanse! tok noen den?)
1. Øyafestivalpass - oppslagstavlen
2. Ring Anna
3. Du skal jobbe på nattåpent på fredag
4. Husk å finne russland-hatten
5. Send melding til Lise i morgen ang sykkelen
6. Vann planten(e)
7. Finn nøkkelknippet, lommeboken, kortholderen, moblien og avtaleboken (hele vesken, egentlig)
8. Rydd resten av rommet.

Flott. Jeg brukte så lang tid på å skrive tull at jeg glemte alt det viktige som skulle stå på listen.. Nå skal jeg spise middag (fiskekaker fra madam bergen (go me))
Imens kan jo dere høre på denne nydelige sangen av Jocelyn Brown (ikke bry dere med videoen, det var den eneste jeg fant med hennes versjon). Hun er helt rå!

Hadebra, og håper dere har en fin dag videre! :)

4 kommentarer:

camilla sa...

smart one , jeg også må det så jeg husker øya-billetten :) må bare finne ut hvor jeg skal gjøre av den først.. øøh..

Anonym sa...

min er i en skoff. Hvor alle importat ting ligger ^^

Hahah, jeg trodde det sto Kikken i vinduet mitt, men det sto kikker på vinduet mitt. hehe.

Vilde sa...

Hva endte du opp med på eksamen?
Jeg fikk nemlig spansk skriftlig, og vil gjerne bytte=P

Christina sa...

Jeg skal til pers senere; jeg kom ikke opp i noe, og kan vente meg en hyggelig overraskelse når muntlig trekkes ut:P du klarer deg helt fint i spanske forresten, jeg er sikker på at du egentlig er superproff i spansk:)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl