fredag 15. mai 2009

Uken som har gått - la oss gjøre som Camilla

Ja dette har sannelig vært litt av en uke, og hos meg har uken bare gått bedre og bedre jo lenger den har komt. Men har hellet SNUDD seg?

mandag: heldagsprøve i norsk. Jeg kom, jeg skrev et forferdelig dårlig essay, jeg gikk. Så leste jeg på historieprøven to dager i forveien, siden jeg ikke finne nøkkelen til bokskapet mitt, hvor historieboken ligger(0g Jaran var så snill og lånte meg historieboken hans, men ikke til dagen før), før jeg så på shopoholikere med mamma, og skrev all teksten min til realisme-prosjektet med penn og blekk (sølte halve blekkflasken utover bordet).

tirsdag: fremføring av prosjekt i teaterhistorie, det gikk bra. 6/5! JUHU! Og det til tross for at vi bare var 2 av 4 mulige tilstede, bare hadde halvparten av stoffet vårt på skolen, og halveis improviserte fremføringen. Men ikke si det til Hanne.

onsdag: Vi var på besøk i Raftohuset, og så en film om en merkelig type, og etterpå diskuterte vi filmen med en annen merkelig type. Etterpå fikk vi tilbake samfunnsfagsprøven, og for min del gikk det ganske bra, noe som egentlig var merkelig med tanke på hvor dårlig jeg syntes det gikk. Men jeg tror ikke jeg kommer til å klage.. Så kom vi på skolen og hadde historieprøve. Prøven kan jeg oppsummere slik; før prøven satt jeg og kikken og kikkis og kristine og diskuterte hva vi ikke ville ha i oppgave, fordi vi ikke ante hva vi skulle svare. Selvfølgelig var det akkurat de oppgavene vi fikk. Så da gjenstår det å se om vår alles kjære Anne Brun liker meg så godt at hun nok en gang overser at det jeg skriver er dritdårlig.. Etter skolen skjedde det viktigste for meg hele uken: jeg hentet den NYYYYDELIGE røde sykkelen min. Den er kjempepen, og jeg syklet den hele veien hjem (fra fyllingsdalen til fana) i kjole mens jeg hørte på vamp-sanger. Når jeg kom hjem fikk jeg lillesøsteren min til å bli med på sykkeltur. Det var faktisk koslig.

torsdag: svært kort skoledag, og dessuten dagen trekket til skriftlig eksamen ble offentliggjort; jeg var fullstendig ute av stand til å gjøre noe første timen. Selvfølgelig kom jeg ikke opp, og det er egentlig helt greit; jeg hadde mest lyst til å komme opp i spansk, men det å ikke komme opp i matte var verdt at det ikke skjedde. Så da blir det muntlig, hvor jeg håper jeg kommer at jeg kommer opp i samfunnsfag, selv om det er dritkjedelig. etter skolen dro jeg hjem før jeg SYKLET på den nydelige sykkelen min til nesttun, for å jobbe på nattåpent. Da jeg syklet hjem etterpå bestemte jeg meg for å ta en ekstra sykkeltur for gøy. Sovnet ca. klokken halv to, 4 og en halv time før jeg stod opp.

fredag: trøtt. To timer norsk før vi jobbet med teater resten av dagen. resultat: enda trøttere. Men vi fikk gjort en del, da, og jeg hadde det ganske gøy (som den eneste?). Etterpå dro vi til byn før jeg dro videre til jobb, uten is. etter job satt jeg på busstoppet og leste ringenes herre i en halv time før jeg ble hentet av storebror. når jeg kom hjem var farmor kommet. Hun skal bli her en uke. Uff.

så denne uken, som var så fin, er ikke like fin lenger. The end.

Til nettie: hvis du virkelig er så interessert i privatlivet mitt, er dette stedet å gå.

Søren og. Nå må jeg publisere dette innlegget, siden jeg sa det på Camilla sin blogg, selv om det er dritdårlig. Jeg slenger på en bilde som unnskyldning:



ps: jeg gidder ikke å lese igjennom det, siden det er så langt, så det er sikkert masse feil. unnskyld.

pps: hele innlegget var bare fordi jeg ville kopiere Camillas rare ide om å gjenfortelle hele uken sin, med karakterer og det hele

3 kommentarer:

Anonym sa...

hva betyr dikedarer?

jeg har det alltid gøy med å jobbe med The Doll Shakespeare Company skal du vite :D det jeg synes er gøyest på hele skolen nå ^^

Forresten, i dag kom jeg på at jeg hadde Bollywood kalenderen jeg fikk fra deg å henge opp!!! Fant den nederst på pulten min, som var i Januar, så sier litt om pulten min*host* så nå henger den fint under The Libertines plakaten min og vedsiden av V For Vendetta plakaten min :)

Christina sa...

Dikedarer betyr liksom unnskyldninger eller tull.. Litt vanskelig å forklare, egentlig.

Og så flott at du synes det er gøyest å jobbe med dukketeateret. Jeg gjør vel egentlig det jeg også når jeg tenker meg litt om. Og hva bollywood kalenderen angår, så var det braat du fant den i mai, og ikke i sptember eller noe..

kode: prost

camilla sa...

hahaa , søta :D uhm.. er nettie veldig interessert i privatlivet ditt ? :b haha . jeg vil se sykkelen din en dag , btw :)

- hyberba (hyperbarn)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl