onsdag 27. mai 2009

jeg vet ikke hva jeg skal kalle dette innlegget. Spanskøvingen som ikke gikk så bra, kanskje? Ja det kaller vi det.

Pokker! Jeg burde egentlig nilese på spansken (har wannabe-spanskeksamen i morgen) akkurat nå, men jeg orker ikke. Jeg vil så mye heller lese Ringenes Herre, eller se på Eddie Izzard-klipp på youtube (Cake or death?) eller spille piano. Men jeg kan jo ikke det heller. Edel har ikke sagt noe sikkert, det gjør hun aldri, men jeg har forstått det sånn at for å holde karakteren min i spansk BØR denne fremføringen gå bra. Ikke klarer jeg å finne ut hvor lang den egentlig burde være heller. Foreløpig er den på tre-fire minutter, men jeg blir alltid så nervøs når jeg tar det opp at jeg snakker fortere, så det er sikkert fem minutter. Lurer på om det er nok.

I morgen blir heldigvis bra, da. Jeg er ferdig tidlig på skolen siden jeg ikke skal ha historieprøve (juhu), og da skal jeg hjem og gjøre ingenting resten av dagen. Jeg er klar over at det egentlig ikke er mangel på skoleting å gjøre - men hva er gøy med det.

Jeg kan for øvrig erklære at samfunnsfagvikaren vår ikke liker meg. Hun har tatt meg i å være på facebook og ikke gjøre noenting i timene flere ganger, og nå henger hun over meg og følger med hele tiden. Heldigvis begynner jeg visst å få tilbake min tidligere posisjon som favoritteleven til Anne Brun, så det gjorde jo litt opp for det.

Nei nå! Jeg må gjøre spansk. Sayonara

PS: Jeg har gått 7-fjellsturen. Har du?

4 kommentarer:

Vilde sa...

Do you have a flag...?

camilla sa...

haha, sorry, men jeg ELSKER at samfunnsfaglæreren tror du er en liten kødd som ikke gidder en drit :D men hun får det vel litt slengt tilbake på fremføringen, tenker jeg :b hehe. at du er Anne Brun sin favorittelev kan jeg ikke forstå når hun sier indirekte at det er din feil at jeg og Kikken ikke gjør det så bra, haha :b

- Sopho, som Sophie i Mamma Mia. Eller Sofokles. eller noe sånn.

Anonym sa...

Hsk at vi skal kjøpe togbillett i morgen :D tog tog tog, JAAAA! :D

nei, jeg gikk ikke 7-fjellsturen, jeg hadde et liv.... eller bandøving :)

camilla sa...

duu? jeg har utfordret deg :) på bloggen min. så du må inn og lese! jeeii.

- coothshi ! (det minner meg om noe , men vet ikke helt hva...)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl