tirsdag 2. juni 2009

jeg vet ikke hva jeg skal kalle dette innlegget. Samfunnsfagsprosjektøvingen som ikke gikk så bra, kanskje? Ja det kaller vi det.

Ok, jeg har seriøse problemer.

Når det er oppklart går vi rett på dagens agenda: the taggy-thing

1. Gå inn på "Mine Bilder".
2. Trykk på den 6. mappen.
3. Velg det 6. bildet.
4. Legg bildet inn på bloggen, og skriv litt om det.
5. Velg 3 nye personer som du videresender utfordringen til!


Mannen dere ser på bildet er Johnny Depp, en kjent amerikansk skuespiller. På akkurat dette bildet spiller han karkateren hans i disneyprodusjonen "The pirates at the Caribbean", Jack Sparrow.
Har jeg noensinne fortalt at jeg har mange års erfaring som nerd? Det har jeg, og i løpet av den tiden har jeg samlet meg en del nedrete ting, som bilder av AMERIKANSKE skuespillere. Heldigvis skjer ikke dette nå for tiden. Men han er jo pen, da.

Så denne tagge-biten. Hvem har IKKE blitt tagget ennå?
Svar: ingen! Så derfor må ALLE som ser dette som har en blogg gjøre det! Da-dah!

PS: Dere som allerede har gjort det kan jo ta mappe og bilde nummer 7

1 kommentar:

Vilde sa...

Jeg trodde du var av den oppfatning at man ikke unnskylder seg for ting som f.eks å være litt nerdete. Personlig er jeg stolt over å være litt(les:veldig) nerdete, og kan opplyse deg om at jeg har ikke mindre enn 7 bilder av nevnte Depp lett tilgjengelig i min Bilder-mappe.
Er dette slik du egentlig føler om andre ting som er sett på som tabu i vårt samfunn, slik som vår planlagte tur til Kristiansand for å se Kaptein Sabeltann i sommer...?

Hehe

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl