søndag 30. november 2008

Reduced Shakespeare Company



Etter å ha brukt hele dagen på å skrive oppgave om Shakespeare var det absolutt ingenting jeg kunne tenke meg mindre enn å ha mer med ham å gjøre. Derfor gikk jeg inn på youtube og søkte på "shakespeare" hvor jeg kom over en relativt hyggelig gjeng som kalte seg for "Reduced Shakespeare Company" og hadde forestillngen "The Complete Works of Bill Shakespeare". Ettersom jeg har gått til innkjøp av nettopp dette, i bokform, hade jeg lyst til å sjekke det ut nermere. Da jeg gjorde dette, oppdaget jeg at det var ganske så morsomt. Så jeg så en del på det.
Her er linken til første del av Romeo og Julie. En ganske interessant opplevelse...:P

1 kommentar:

Katrine sa...

Jeg begynte å se så vidt hehe :D men jeg liker veldig godt Muppetsene sin versjon av Shakespeare stykker, hohoho!

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl