søndag 23. november 2008

Chiao!

Juhu! Jeg føler skikkelig for å oppdatere nå! Men hva skal jeg si? Jeg var på julebord i går. Gjett hva jeg gjorde! Jeg sang karaoke! JA! Du hørte riktig! Og det vil aldri skje igjen(i alle fall ikke før neste julebord:P). Og så spiste jeg pinnekjøtt. *Stjerner i øynene*. Det er jo egentlig ikke lov ennå, men er det julebord, så er det julebord. Seinere skal jeg i familiebesøk til min lille kusine som blir seksten i morgen. Hele familiene min har forsvunnet, så jeg må gå alene. Etterpå skal Vilde og jeg på kino og se den derre James Bond filmen. Frem til da planlegger jeg å gjøre ingenting. Jeg har nemlig, tro det den som vil, gjort ferdig geografiprosjektet!!! Drit i at det er litt lengre enn det burde, det kan jeg ta senere. Nå vil jeg spørre Vilde om hun har lyst til å dra på skitur på golfbanen, eller kanskje dra å ake... Men før der skal jeg dele den ekstremt spennende mobilgreiedingsen med dere:

Hva ville du sagt om kjæresten var utro?
Da er vi på vei hjem, setter du på stekeovnen? Jeg har kjøpt pizza!

Hva sier du alltid til din beste venn?
Hallo, takk for innb. Vi har Marie denne uken da Hege er i Oslo påkurs, og Johnny på jobb. Vi får ha det tilgode, lykke til. Så dere var i avisen. Kjekt å lese. Tante Vigdis.

Hva er det første du sier når en kompis blir påkjørt av en buss?
Btw, møtes ved brattebakken kl 19.30?

Hvilken sms er du blitt mest glad for?
Hold av tre billetter til oss!

Hva sier du til dine foreldre før du går og legger deg?
Takk for melding. Vi stiller i god tid på fredag. Med 50 kr. Hilsen Mormor.

Hva ville du ropt ut om du fikk en million?
Er du langt unna?

Hva vil du si til gud om du møter på han?
Så flott, gratulerer.

Hva vil du gjøre nå?
Hvordan kommer du hjem?



Hahahaha... Så morsomt. Nå vil jeg gråte og melke sauer.
Chiao!

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Lagt inn av Christina kl 05:09"
Du gjør det aller beste ut av lørdagen, kjære deg :P

Vilde sa...

Wtf? Skjer med rare spørsmål, og svar som ikke passer?
Langrenn var kos, taco var kos, og James Bond blir kanon!

Christina sa...

En sånn mobilgreie som går rundt på bloggene for tiden. James Bond BLE kanon!:D

Kikkis sa...

James heter egentlig John.

Jeg fant nettopp ut at det faktisk går ann å melke sauer!:D

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl