tirsdag 18. november 2008

Næh! Se, en fugl!

Hei! Jeg har ingenting å skrive om! Virkelig? Ja, helt sant. Men jeg skal prøve likevel..

Camilla har skrevet dikt til meg på It's learning:


Heihei , kjære deg !
Nå har jeg sendt dine ting til deg .
Så håper jeg du er glad i meg.
for jeg er glad i deg .
Tjohei ! :D


Å så søtt:D

Jeg er ikke sånn videre god til å skrive dikt jeg. Jaja.


På lørdag var jeg og noen av de tidligere fotballmedspillerne mine å spilte krik-cup i åsanehallen. Det gikk både bra og ikke så bra. La meg underbygge denne påstanden litt bedre; Vi hadde som målsetning å ha det gøy, og å score minst ett mål. Og det klarte vi (både å score og å ha det gøy altså). Men det betyr ikke nødvendigvis at vi vant noe særlig. Haha, du er så dårlig i forball! Hvordan gikk det, da? Det tror jeg ikke du vil vite:P


okai.. andre ting som har skjedd.. Åja, Yassi, vår dansende engel, slo seg litt her om dagen. Skjønt slo seg litt er en relativt stor underdrivelse. Ouch! Hvordan går det med henne nå, da? Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror hun har noe jævlig vondt i foten. Stakkars liten! Mhm, I know.


Og så har vi forestillinger, da. Siste forestilling i dag, folkens! Hva? Har dere ikke forestilling i morgen også, da? Joooo, men da skal jo ikke jeg spille, og dere må jo komme da! Er forestillingen bra? Sikkert litt splittede meninger der, men jeg liker forestillingen slik den ble til slutt. I alle fall gjorde jeg det for et par uker siden, når jeg ikke hadde spilt den så mange ganger ennå.


Hvordan er lekseplanen din for tiden? Jeg har egentlig bare mattelekser, men jeg har minst ett dusin innleveringer og prøver å ta meg av. Jeg har spansk, samfunnsfag, teaterhistorie og geografi å se frem til resten av uken. Hvilke planer har du for helgen da? Jeg skal ett eller annet med familien på fredag, lørdag er julebord med jobben(sjefen til sjefen min har lovet å synge karaoke hele kvelden), og søndag blir kino med Vilde. Du har et kjedelig liv, Christina.


Jepp.
Og ja. Her er sangene jeg hører mest på nå for tiden:

Her er det første bildet som kommer opp når jeg googler hele navnet mitt. Så vet dere det.

4 kommentarer:

camilla sa...

JEEII , nytt innlegg , tjohei :D
ehr, jeg er lei av forestillinger. og lekser. og fremføringer og prøver og alt drit. BLÆÆÆ. nå skal vi ha forestilling. ooom... 52 min. jiha.

Anonym sa...

Krik-cup! Så det forklarer kordan du kjenner Linn (som også Vanja kjenner)

Anonym sa...

hihi, Christina på pensjonist treff i helgen;)

Kristiiine :)

Katrine sa...

Hoho. Camilla sitt dikt var søtt ^^ aahhh it's-eren dikt minner meg om tiende, hadde en venn som sendte tulle dikt til lærerne... nå har hun mange lærere som ikke liker henne haha.
Hun hadde også på it's learning nicket(ja, vi har faktisk nick :O) en beksrivelse rim av Liv Sofie(fra b-klassen altså) som gikk noe sånt: Liv er svak som en pinn, eller noe sånt i den duren. Så på engelsk-tentamen kom rektor og hentet henne og fortalte at It's learning-folkene hadde sett at hun hadde mobbet Liv på It'seren, så rektor måtte stå bak henne og se hun fjerne det fra nicket sitt.
(sånn at det er sagt, så er hun og Liv-Sofie venner, så hun mobbet ikke Liv på ekte :P)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl