onsdag 26. november 2008

en klementin. to klementiner. åtte klementiner.

Christinas favorittsang når hun var 13: The Corrs - Summer Sunshine
Christinas favorittvits: Alle barna satt på do, untatt Linni, for hun var inni. Å herregud leirskolen:S
Christina er best i klassen til å: øh, jobber fortsatt med den...

Har jeg fortalt dere at jeg skriver brev til Madeleine i USA? For hvis jeg har fortalt dere det, så har jeg løyet. Jeg har ikke klart å skrive noenting ennå. Er det noen som har lyst til å si noe til madeleine i brevet. Det skulle gå fint å få plass, nemlig. Men brevet blir i alle fall veldig fint å se på. Jeg skal ikke si så mye om hvordan det blir, for Madeleine har jo full tilgang til bloggen min hun også. Men det blir bra, når jeg først kommer igang.

Jeg har begynt å lese en litt merkelig bok som heter Tuneller. Den handler om en 14 år gammel albino som oppdager et underjordisk samfunn av relgiøst fanatiske albinoer. Når jeg er ferdig med den, skal jeg lese ferdig The world according to Garp. Den er enda merkeligere. Når jeg er ferdig med den, skal jeg kanskje lese neste Twilight-boken, og etter det kan jeg kanskje gjøre noe så sinnsykt som å finne en bok som ikke har stått på listen min i 30 år allerede å lese.

Jeg har spanskprøve i morgen, shakespeare-prosjekt å skrive i helgen, og mattelekser oppøver ørene. Men bortsett fra det har jeg fri! Jippi! Kanskje vi skal finne på noe i helgen, kjære?

Jeg spiser klementin.

4 kommentarer:

Nora sa...

Jeg vil være med å skrive brev!

Lykke til med spansken;)

mitt sånn ordbekreftelses ting ble " screvin"

Katrine sa...

Haha, jeg husker når jeg kjøpte The Corrs- Summer Sunshine, på singel, når jeg var i Dublin og 13 år. Haha, men det er ikke den sangen jeg hørte mest på når jeg var 13, det er ein annan som eg ikke husker kva heiter.

camilla sa...

du, hvordan er den Tunneler? Passer den for gutter på ca 15 år? Mamma og jeg så på den til en venn av min bror hin dagen (han liker å lese), men jeg vet ikke. Men siden du leser den, vet du. Dessuten jobber du i bokhandel, har du noen tips til gutter på 15 år som liker fantasy og science fiction? :D

Christina sa...

Jeg har massevis av forslag! Men jeg må vite litt mer... Anbefaler alltid "Det syngende gulvet" av Liam Hearn.:D

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl