mandag 3. november 2008

Jeg har røde gardiner på rommet - det ser skikkelig "julete" ut

Jeg prøvde først å skrive om Killer Queen så den passer i hop med en viss dramalærer, men det tar for lang tid. Kort oppdatering i stedet:
- Jeg har vært svært opptatt med lekser i det siste; jeg tror hjernen min har fått sjokk etter å ha blitt tvunget til å gjøre mer lekser på tre uker enn den har gjort hele sitt liv.
- Stabelen med bøker jeg må lese, filmer jeg må se, Cder jeg må høre og (utrolig nok) ting jeg må strikke før jul har vokst over hodet på meg, igjen.
- Jeg er pengoman. Jeg aner ikke hvordan, men nesten alt jeg tjente i sommer er borte vekk.
- Jeg og Illi skal gjøre juleting i vinter. Jeg gleder meg. Stor klem til Sunniva for ideen.
- Jeg skal sende brev til Madeleine! Herregud jeg savner henne.
- Jeg skal jobbe på lørdag fra 12.00-18.00. Skriver jeg det her, så klarer jeg ikke å rote det bort:)
- Jeg har ikke gjort matteleksen ennå.Juhu! Det er vinteer! Nesten.

6 kommentarer:

camilla sa...

Jeg likte veldig godt bildet du hadde , det var skikkelig søtt :D
Og det med masse bøker å lese (og filmer å se) har jeg og - har SÅ mange bøker å lese , men INGEN tid . Det er tortur...

Silje sa...

ååå du er så søt Christina :D
Men det er litt tidlig å begynne med julen allerede noo syns eg xD

Anonym sa...

Har _alle_ pengene forsvunnet? Iiik :O

Katrine sa...

Waaah. Mye å gjøre, ja. Waaah. Jeg leser egentlig til tyskprøve nå. Og lese dine ting gjorde skuldrene tyngre med tanken på alt neste uke og uken etter der igjen. Streß, Sträßer, Sträßst (stress,stressere,stressest(kan være det var feil på tysk der, man jaja :P))
Jeg har også bøker jeg må bli ferdig med til jul, sånn at jeg kan lese mye i julen og ikke få flere bøker jeg må lese...

Vilde sa...

Du er flink!
Vi må på tur rundt golfbanen neste uke.

Anonym sa...

Christina! Jeg savner deg ogsaa, noe helt sykt<3 Gleder meg til brev! Hva onsker du deg til jul forresten? Love you ;*

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl