torsdag 23. oktober 2008

En helt vanlig dag på jobben - del to

"Nei, jeg vil heller betale med kronestykker" sier mannen, og tar frem nøyaktig syv kroner. Jenta bak disken begynner å lukte lunta nå. Hvem betaler med en femhundrelapp for et frimerke hvis de har nok småpenger? Men det begynner å bli vanskligere å holde oversikt over pengene nå. Hvor mye fikk han tilbake nå? Om det er innbildning eller ikke, så får jenta det plutselig for seg at noe er galt. Hvis han får den tusenlappen, vil ikke han få omtrent 500 mer en han skal?
Plutselig gidder ikke Christina å fortsette på den dramatiske historien, så her er et kort handlingsreferat fra resten av historien:
- Christina gir opp å finne ut hvor mye hun har gitt fra seg
- Mannen skriver ned tlf. og navn, og skal komme tilbake neste dag og få det hvis det blir noe differanse undre oppgjøret
- 500 kr i differanse
- Mannen får penger

the end

Mine favorittepisoder av Supernatural:
- Skin
- Folsom Prison Blues
- Bad Day at Black Rock
- Mystery Spot (heat of the moment)
- Ghostfacers
- Monster Movie (fra 4. sesong)

Og så liker jeg tittelen på "Long-Distance Call", fordi det også er navnet på en Phoenix-sang, og det får med til å tenke på Phoenix, og dermed "One Time Too Many":D

4 kommentarer:

Anonym sa...

stili:) jeg liker også falsom prison blues, ghostfacers, ellers er ikke noen av de andre mine favoritter:Phehe.
"I like him. He says "okey-dokey."

Katrine sa...

Endelig fikk vi en fortsettels ;)

Phoenix :D One too many time er en fantastisk cd :))

Anonym sa...

Christina:) hvis du er interessert, så har jeg en sesong 3 av supernatural til salgs. 300kr. 100kr billigere enn du får kjøpt det i butikken:)

Anonym sa...

Sen kommentar, men synes det er bra at du ga oss closure ;)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl