torsdag 4. juni 2009

jeg vet ikke hva jeg skal kalle dette innlegget. Samfunnsfagsprosjektskrivingen som ikke gikk så bra, kanskje? Ja det kaller vi det.

Gjett hva jeg skal gjøre nå. Jeg skal skrive et blogginnlegg. Jeg er virkelig full av faen.
Gjett hva som vilkelig irriterer meg. At det er sol og blå himmel ute, men en kan ikke gå i shorts og t-skjorte, neida. det er det nemmelig altfor FUCKINGS kaldt og vindete til å gjøre.
En annen ting som plager meg er at lillesøster Elise og storebror Joachim ikke er i stand til å forstå at jeg ikke har lyst til å spille piano uten lyd.
Og så er det rotete på rommet mitt, og overmadrassen på sengen min holder på å falle av og Wenworth Miller er utrolig kjekk.

Så derfor klarer jeg ikke å gjøre samfunnsfaginnlevering. Jeg bare sier det, den samfunnsfagslæreren kan virkelig ikke fordra meg. Jeg håpte jeg slapp unna hele samfunnsfagen siden jeg var syk i går, men njet. Heile sullamitten skal nå være inne innen mandag, så hun har god tid før onsdag når karakterer settes. BITSJ!

ejjeriwewepjotrbitrjawfopgenipqrwgpgw4tijaflfglkrgklaflwef'ewrpeask

jeg har lyst til å skrive fint. jeg har lyst til å være god i kalligrafi. men da må man øveseg, og det er ikke kjekt. ting som ikke går av seg selv er ikke kjekt. samfunnsfagsprosjektet er ikke kjekt. dessuten er det kaldt på rommet mitt.

bare la meg advare deg, jeg befinner meg for øyeblikket i bloggautopilot, og alt jeg skriver bare havner der uten at jeg vet helt hvordan. det er derfor en viss fare for merkelig tankesurr uten noe mål eller mening. det begynner å bli en del av disse innleggene nå. jeg gidder ikke engang å skrive med stor bokstav i begynnelsen av hver setning ognågidderjegikkeengangåskrivemellomrommellomhvertordognågidderjegikkeåskrivemeri
detheletattfornåskaljegsepåprisonbreakellernoehade

1 kommentar:

camilla sa...

så hissig du skulle være da :O hoho .
meen.. det med innlevering er kjipt. haha, hun har det verste inntrykket av deg ever xD jesus.
jeg var der ikke igår heller, men sendte henne powerpoint og stikkordsliste (frivillig, faktisk), og hun sa "takk, ser ut som du har med mye bra, kan ikke gi deg vurdering siden dette ikke skulle være skriftlig, men du får uansett 5 i standpunkt". gjett om jeg ble glad, da :)
meen , lykke til , det går nok fint, du er så flink at :)

unarswer , som i unanswer eller noe . er det i det hele tatt et ord?

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl