søndag 21. juni 2009

.. så derfor bestemte jeg meg for å skrive blogginnlegg

Nå er det mindre enn 48 timer til jeg blir 18 år. Egentlig trodde jeg at den 23 var på onsdagen, men mamma kunne meddele at det var tirsdagen jeg skulle glede meg til. Heldigvis hadde jeg ikke sagt ja til å jobbe den dagen. Det må være litt kjipt å jobbe på bursdagen din. Spesielt hvis du har sånn jobb etter skoletid, og du ikke kommer hjem før seint. Men det som er fint med å jobbe er at det faktisk er en del oppgaver der som en bare kan ha etter en har fylt 18. Jeg tok mitt første mottak på fredag og har fått egen nøkkel og greier (0k, jeg har hatt den en stund, men det er egentlig 18-årsgrense på det også).

Nå fikk jeg av en eller annen grunn kjempelyst på sånn toast som man får på kafé med ost og skinke. Tror jeg skal gå opp og lage meg. Med mørkt brød, selvsagt. En skal jo helst ikke spise så mye usunt etter hrm, store alkoholinntak. Det var kjempekoslig i går, Juni og Ena (selv om ingen av dere leser bloggen. Men det gjør du katrine, så det lir din oppgave å videreformidle det(hvis du gidder))

Shalom

Slenger på et søtt bilde av en katt. Jeg synes den ligner litt på meg

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg skal meddele det til Juni nå, siden jeg ikke har fått lest dette før enn nå(les på bloggen min hvorfor), etter Juni er ferdig og spise opp kjøttkakene sine, fline jenten.

:)

Trist jeg ikke fåt kommt på Lørdag, men du må stooor kose dæææ :)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl