onsdag 10. juni 2009

Christinas forferdelig nørdete hobby

Hvis du ikke visste det fra før, så var jeg temmelig space før. Sånn på ungdomsskolen og barneskolen (de som ikke tror meg kan spørre storebror Joachim), og jeg hadde noen temmelig spesielle hobbyer. Jeg nevner i fleng; lese (O_o), Harry Potter, være alene ooog anime. Anime er sånne japanske tegnefilmer (Pokemon etc.), og skikkelig barnslig og merkelig. Uansett, jeg hadde to stykker som jeg liksom fulgte med på, nemmelig One Piece (sjørøvere) og Naruto (ninjaer), og andre innimellom. Men så, når jeg ble mer "voksen", sluttet jeg liksom.

Men siden jeg har kjedet meg sånn i det siste, bestemte jeg meg for å fortsette litt med Naruto. Jeg har riktignok forbedret meg litt, og gått fra å se på tegnefilmer til å lese det i tegneserieform, men det endrer ikke det faktum at jeg i løpet av bare noen få dager har lest 250(!!!!) kapitler, og nå er skikkelig inni det (jeg begynte seriøst å grine når jiraya og Kakashi døde). Så jah. Det er jo litt trist.

Hvil i fred, Jiraya!

Dette er altså ham, og han er faktisk skikkelig kul:) Jeg synes han likner litt på meg

3 kommentarer:

Vilde sa...

Jeg ser likheten....

Anonym sa...

that dude FREAKS me out!

Yassi sa...

det var da ikke noen spesielle hobbier :P

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl