onsdag 24. september 2008

Hva var det jeg snakket om igjen?

Would you look at that! Enda et blogginnlegg. Sannheten er at jeg, Christina i egen middels høye person, kjeder meg. Geografi er merkelig nok ikke så underholdende, og etter å ha sittet i to timer på skolen + hele bussturen hjem + i to minutter her hjemme, så får det jammen være nok. Jeg vil se på supernatural! Visste dere forresten at fjerde sesong har begynt i USA? Dette er andre uken det går, og i morgen er dagen, mine kjære medbloggere, for episode nummer to(dah).
I går fant jeg en side med all musikken som er brukt i supernatural. Etter jeg hadde sett yndlingsepisodene mine fra alle tre sesonger fant jeg ut at jeg skulle laste ned alle sangene fra de episodene, og nå har jeg holdt på i over to timer med å lete frem hele bunchen på LimeWire, og deretter høre på dem. De fantastiske sangene er:

Renegade by Styx
Women's Wear by Daniel May
Green Onions by Booker T and the M.G.'s
Rooster by Alice in Chains
In-A-Gadda-Da-Vida by Iron Butterfly
Poison Whiskey by Lynyrd Skynyrd (soo cool)
Hey Man, Nice Shot by Filter
All Right Now by Free

og ikke minst

Heat of the moment by Asia

haha! Er det en syk samling musikk eller(ja)? I tillegg hører jeg på Burn med Deep Purple og We're not gonna take it med Twisted Sisters.

Vet dere hva? Kameraet mitt er ødelagt! OK, da så er det ikke helt ødelagt, men det sluker batteri fortere enn Edward ville ha sugd Bella tom for blod hvis han hadde lyst. Så da må det jo være ett eller annet i veien med det. Så i morgen er planen og ta det med til en fotobutikk og høre hva de synes, og så kan jeg stikke innom spaceworld etterpå for å få nye kosser.

Meeen, jeg er klar over at dette høres ut som en slags unnskyldning for å ikke ta bilder, så for å endre på det skal jeg legge ved noen bilder av Sam og Dean!:) Peace and Love.



Sam og DeanSam og Dean
Sam og Dean

PS: i morgen skal jeg møte alle vennene til Illi som jeg ikke har møtt enda. Og skrive navnet mitt i Twilight-boken med the "awesome-pen"

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fra Styx til Alice in Chains! Hoi! For en overraskelse

Katrine sa...

Vettuka? Det finnes et Supernatrual magasin, altså et magasin om bare Supernatrual :P haha.

Christina sa...

NO WAY!! Hvor?

Katrine sa...

Jeg så det som reklame i Grey's anatomy bladet på Narvesen... det var reklame inn i der, så har ikke holdt eller sett med mine egne øyner et Supernatural blad, men det finnes!

camilla sa...

You are WAY too addicted , honey :P

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl