mandag 15. september 2008

Hva Christina gjør når hun er syk

Hun:
1. Hoster
2. Spiser ifa med solbær- og lakrissmak
3. Ser på div. amerikanske tv-serier
4. Hører på Kapteinsabeltannmusikk som om det var den mest sippete emo-musikk
5. Simulerer musikkvideoer ved å spille Kapteinsabeltannmusikk mens hun ser sammendrag av amerikanske tv-serier på youtube uten lyd
6. Spiser eplepærer
7. Drikker masse, masse te
8. Spyr opp igjen all teen
9. Drikker mer te
10. Etc.

Ha en ellers fin dag,og prøv å ha det kjekt til tross for at du synes synd på meg.
aaaaaatsjo!!

PS: Pappa er dødsflink. Jeg får egentlig ikke lov til å snakke om dette ennå, siden det bare er en kvalifisering og bla bla bla, men pappa er i kvalifisering til VM i snipeseiling!!!!!
http://fana-snipeklubb.no/blogs/fana_snipeklubb/

3 kommentarer:

Katrine sa...

god bedring! ;P

camilla sa...

stolt over pappaen din :D hihi .
god bedring :) sånn videre tenker eg...:P

Christina sa...

Var den siste bemerkningen rettet min personlige psyke?For da skal du bare vite dette: Jeg kommer ALDRI til å bli kurert! ALDRI!! And I'm going to find you!!!!!!! Moahahaha!!!

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl