torsdag 11. september 2008

en oransje pose

En oransje pose. Helt tilbake til starten av innlegget for bytte ut den lille een til en stor E. Hvorfor retter ikke dette idiotiske programmet opp feilene mine? Jeg har flere ganger tenkt at jeg heller burde skrive alle innleggene mine i word, og deretter kopiere dem over til bloggen. Da ville jeg slippe å skifte alle bokstavene i innlegget når setningen er ferdigskrevet. Men jeg trenger HELDIGVIS ikke å lagre hele tiden når jeg skriver. Det sørger ... hva faen er i veien med dette programmet? Jeg HATER at jeg må tibake å starte setninger på nytt hele jævla tiden! Dumme, dumme program. Camilla er her hun også. Hun sitter og ler av meg når jeg klikker på pcen(svært rolig og kontrollert klikking btw. Ikke noe eplepsi her i gården nei). Hvorfor det da Camilla? Hun bare ler. Igjen. Nå går hun visst. Jeg lurer på om hun er sinna på meg nå... Nei hun skulle visst bare kikke inn i grupperommet ved siden av, en litt merkelig hobby, spør du meg. Jaja...

1 kommentar:

Katrine sa...

Haha, gærne jente. Haha. Ser det for meg på pcen din og Camilla xD haha.

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl