lørdag 20. september 2008

Et virkelig langt innlegg

Jeg har tenkt litt. Etter jeg hadde tenkt i ca. ett minutt kom jeg frem til at noe må gjøres med bloggen min. Det ser nemlig ut til at dere, mine kjære lesere, ikke liker den så godt. For dersom dere hadde gjort det hadde dere antakelig LEST den, og ikke minst KOMMENTERT om hvor FANTASTISK dagens innlegg var, eller om hvor FLOTT det var at pappa er i VM(tusen takk btw camilla), eller bare om hvor GODT dere liker meg. Men neida. Min blogg er i endring. Fra nå av skal jeg herme etter Katrine, og skrive superlange innlegg om alt og ingenting, og legge til minst fem linker og bilder per blogg.

Hookay... Så. Idag stod jeg opp så seint som halv ti(shocking). Etter å ha travet litt frem og tilbake inne på rommet gikk jeg ut på badet for å beundre den nye hårfargen min litt i speilet. Men da jeg så håret mitt ble jeg SVÆRT bestyrtet. Håret mitt så nemlig ut som om det var helt kliss vått, og når jeg tok på det var det stivt og ekkelt. I forferdelse ropte jeg på mamma(hun har som regel litt bedre peiling på sånt enn meg), og viste henne hva som var i veien. "Men i alle dager!" sa hun og så like fortørnet ut som meg. Ingen av oss ANTE hva som var i veien. PLUTSELIG slo en tanke ned i hodet mitt. "Mamma, jeg tok i den derre "after colouring"-greien før jeg la meg i går". "Men du skylte det vel ut igjen etterpå?" spurte mamma forferdet. "Eh.. nei. Mulig jeg glemte den lille detaljen.." svarte jeg litt flau. Dermed var det bare å hoppe(skjønt det var ikke så veldig lurt å hoppe egentlig, for jeg sklei og fikk et stort blåmerke på armen når jeg tok meg for) i dusjen hvor jeg ble stående ganske lenge før jeg var fornøyd.

Som frokost spiste jeg litt luft. Det er i alle fall det pappa kaller lyst rundstykke med nugatti. Etterpå leste jeg Twilight mens jeg så på Tom Sawyer på filmkanalen. Etter jeg hadde lest fire kapitler gikk jeg inn på pcen for å se på twilight-filmen-trailer. Jeg fant ut at Edward i filmen passet veldig godt med Edward i hodet mitt, noe som egentlig er ganske utrolig ettersom jeg ALDRI er fornøyd med skuespillerne(bortsett fra Ringenes Herre, da).

Oi, det glemte jeg nesten, men pappa har malt trappen. Før var den helt hvit, men nå er den plutselig litt svart også.
Jeg ville den skulle være helt svart, men ingen hører på meg.

Etterpå gikk Vilde, Oscar og jeg Fana-milen med omvei innom Lagunen for å se på ny mobil til meg.
Oscar!!!


Etter det har jeg ikke gjort noe bortsett fra å sløve. Jo forresten. Jeg skrev brev til Tante Tove. Hun hadde nemlig bursdag forrige helg.

Siden jeg er så forferdelig generøs med bilder i dag skal jeg legge ut litt bilder fra når Illi og Lala og jeg var i byn på Tall Ships Race:
Lala
Illi, Lala og jeg
Russiske marinesoldater:P
En nydelig båt
En nydelig Illimar
Wow! Se Illi! Det er VANN her!
Me and my strange hobbies...
Vi snek oss ombord i en gul båt.

Her har dere en rekke sanger jeg hører mye på for tiden:
Keane - Crystal Ball
Anastasia(filmen) - At the beginning
Led Zeppelin - The Rain Song

Ja, nå er jeg ferdig. Så hva synes dere? Burde jeg fortsette å skrive lange innlegg, eller holde meg til de korte? Dersom du se dette innlegget og tenker "hå nei. ikke tale om at jeg gidder å kommentere selv om det var kulere med lange blogginnlegg" så vit dette: jeg kommer IKKE til å fortsette med dette hvis det ikke gir resultater. Så det så!

8 kommentarer:

Yassi sa...

hå nei. ikke tale om at jeg gidder å kommentere selv om det var kulere med lange blogginnlegg

Katrine sa...

Nå vet ikke jeg om jeg skal være fornermet at du sier at de lange blogginnleggene mine har ikke noe mening :( eller om jeg skal le. Egentlig er jeg litt fornærmet, for jeg skiver ikke om ingenting, det betyr noe for MEG! IKKE DEG MEN MEG!!!
Happyface:
Men yey, hanskene! :D
Sadface:
Jeg skriver lange innlegg fordi jeg ikke har et liv okay? :(
Uansett, innleggene virket bare lange pga. skriftstørrelsen, bare se på bloggen min NU! Noen er mye lenge pga noe morsomt/tidigt har skjedd.

Btw, jeg har kommentert ofte på din!!! Ikke si du ikke får noen kommentar :P

*coffinKat går tilbake inn i sin coffin*

Anonym sa...

Vel, det var jammen meg godt å få sett bildene til SLUTT!

Katrine sa...

jeg sa jeg likte hanskebildet, men innlegget? Jo, det hørtes ut som en spennende dag. Hva søren er den lille tingen som ser ut som en liten potetsekk med knapper på? Lykketroll? :P

Du må bare forsette å skrive lange innlegg, jeg kutte ned (nesten) alle mine, du kan bli den nye lange-innlegg-jenta. Men gøy med masse bilder fra kamraet ditt.
(nå fikk du denne posetive kommentaren)

Anonym sa...

Jeg synes du skal ha de lange inleggene :) Du bare babler i vei om alt og ingenting, sånn som du gjør ellers også, passer bra ;)
Søte bilder av deg btw! :D

- Kristine den tøffe
( www.kringle.blogg.no)

Katrine sa...

forresten, nå var jeg hva den lille potetsekken var, Lala, som du har link på! Jaha. Reiser hun rundt hele verden eller?

Vilde sa...

Dean er tøffest, kulest og hottest!!
Btw, vet ikke om du husker det, men siden jeg er en så god venn skrev jeg opp hvilken mobil du så på. Det var en Sony Ericdson g502.

camilla sa...

ooo , jeg også har en Tante Tove , som er veldig snill og grei :D yeah . btw , i like lange blogginnlegg :D

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl