lørdag 5. juli 2008

The EMOs are coming!!!


Og du kan tro det skaper problemer for meg. "EMO" er nemlig en av ARKs leverandører, og onsdag hadde de levering av alt utstyret sitt til skolestart. Gjett hvem som fikk den tvilsomme gleden av å telle samtlige av varene og prise dem. Så det har jeg holdt på med siden da (i tillegg til å støvsuge, få kjeft av kunder, tørke støv, få ros av kunder, rydde og anbefale bøker), og jeg har endt opp med å kjøpe litt av det også da. EMO er nemlig leverandøren av converse. Blant annet kjøpte jeg en ny, rød skulderveske fra converse, som jeg tenker å bruke på skolen fra nå av( derav alle disse spørsmålene til folk om å ta mål av pcene sine:P). Jeg kjøpte også nøkkelringer med miniatyrutgaven av conversesko til meg og lillesøsteren min, svart til meg og rosa til henne, og skal kjøpe til storebror når han kommer tilbake fra Danmark(ikke si det til ham). Jeg har forresten også kjøpt en fancy kokebok som heter matpakkeboka.
Når jeg kom hjem fra jobb i dag var huset låst. Mamma og Elise var på sykkeltur, og pappa var og handlet. Så der stod jeg uten nøkkel mens finalen i kvinner singel var i gang(!!!!). For å komme meg inn til Bertil så fort som mulig bestemte jeg meg for å klatre inn via altanen( døren der pleier å stå ulåst) med hjelp av en stige. Dem er det to av, og jeg valgte den korteste(antok at den var lettest). Den var full av tusenbein og edderkopper, noe jeg oppdaget etter jeg hadde bært den bort til altanen. For kort var den også, så til slutt måtte jeg gi den opp, og heller bære den svære, tunge, lange stigen hele veien bort (etter å ha bært den andre tilbake, selvfølgelig). Når jeg omsider hadde kommet meg inn, fått stigen tilbake på plass, og luftet Oscar var første sett ferdig spilt. Etter det har jeg ikke gjort noe som helst.
Over og ut, Krokodille-Knut

3 kommentarer:

Katrine sa...

jobber du på en bokhandel? Er det derfor du vet om hva slags bonbonger som kommer fra Ark? :P

Christina sa...

indeed it is:P har jobbet på bokhandel ssiden i vår.

Anonym sa...

I alle är har folk sagt til meg at Converse er EMO, men nä kan eg endelig svare at de er FRA Emo :P

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl