fredag 4. juli 2008

Yassi har tagget meg

Murr...


Regler:Svar på spørsmålene om deg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 5 andre bloggere. Så skriver du en kommentar på deres blogger om at de har en utfordring å hente.


1. Hva gjorde jeg for 10 år siden?
For 10 år siden var jeg vel 6, nei, 7 år gammel, og var nettopp ferdig med 1.klasse. Tror det var første gang jeg dro til tante Tove alene (jeg tok fly og greier), men det kan hende det var seinere.

2. Hvilke 5 saker finnes på to-do-listen din idag?
Jobbe, finne ut hvor stor lap toppen min er, se Nadal-tyskermedrartnavn-kampen på TV, motstå fristelsen til å lage en videoblogg og høre på musikk.


3. Snop jeg liker?
Sjokolade. Men nå som det er sommer: vannmelon og mango.


4. Hva hadde jeg gjort om jeg ble millionær?
Ville jeg kjøpt hytte til mamma og pappa, betalt høyskolen for storebror, kjøpt en ponni til lillesøster, og skaffet meg selv en kul, flink og sexy tennistrener(nam)


5. Steder jeg har bodd?
Bøhmergaten (vet ikke helt hvor det er), hos onkel og tante,og nå: hjemme.


List opp 7 sanger du hører på om dagen. Genre, tekst, melodi, det er uvesentlig. Det viktigste er at du har disse på høytalerne nå om dagen. Dine sommersanger! Post denne instruksjonen sammen med de syv sangene og tag deretter 5 andre bloggere.

1. The Corrs - Summer sunshine
2. The Corrs - Breathless
3. John Partridge - Magical Mr. Mistoffelees
4. Led Zeppelin - Rain Song (ironic, I know)
5. Matt Robinson - Something More
6. The Rolling Stones - Mother's little helper
7. Queen - Under Pressure

Jeg tagger: Vilde, Madeleine, Illimar(moahaha, han må gjøre det i dag. Og lag det i en video!!!). Og siden jeg ikke kjenner flere bloggere som ikke har blitt tatt allerede, oppforder jeg alle som ikke har gjort dette ennå til å gjøre det.
Og ikke sende meg denne flere ganger er du snill:)

3 kommentarer:

Katrine sa...

jeg tagget deg nettopp :P

Christina sa...

Du også?!

Anonym sa...

Hahahaha!

OK, sjekk'a:
- Eg er i Estland
- SoftwareCD'en ligger hjemme (I NOREG)
- Min tante sin PC S-U-G-E-R
- Mangler orntli' redigeringsprogram :P

Men kan filme det her, ohyesofcourse;). Det var planen ä filme masse skit her uansett, og redigere när eg kjem heimatt

-ILLIMAR IN ESTONIA OOOOOHYEAH

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl