tirsdag 30. desember 2008

øhm... siden klokken er 7 trenger jeg ikke å finne på en overskrift

Ja... siden noen av oss i dette landet faktisk jobber i dag, er jeg våken (etter å ha sovet hele natten!), og klokken er 07.07. Oh why, oh why?
Men.. det er mer enn bare en lame onsdag i dag. Nåer det bare 16 timer og 53 minutter til vi slutter å si 08 og sier 09 i stedet. For en sinnsyk feiring, dere! I denne anledning skal jeg, temmelig fort, gi dere en liten liste over ting jeg skal gjøre annerledes i 2009.

Here goes:
- Jeg skal ikke miste flere ting på bussen eller andre steder
- Jeg skal bli flinkere til å bruke penger på den rette måten (mindre bøker og lunch, og mer klær og reiser og teaterbilleteer(se neste punkt)
- Gå mer på teater. Noen av oss prøver å ta hele skuespillerreiene alvorlig, og noen av oss(som meg selv, gjør det ikke)
- Bruke mindre tid foran pcen
- Begynne å spille tennis(helt hvordan dette skal foregå vet jeg ikke, men jeg finner nok ut av det)

OOOOg det er det.

Godt nyttår alle sammen!:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jeg har hørt rykter om at du mister ofte avtaleboken din, er det som oftest på busser? :P hehe.
Og tennis tingene skulle jo vi egentlig begynne på til i høst xP haha, men ser litt vanskelig for meg og Juni pga bandet og sånt :p

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl