onsdag 17. desember 2008

...and she cooks!

Hvem ville trodd at Christina tilbrakte 3 timer på kjøkkenet av egen fri vilje (om enn hardt presset av en særdeles entusiastisk mamma)?

Resultatet:Spot the difference. If you can...

Og vet du hva jeg gjorde i dag? Jeg sydde en kjole (ok, da. egentlig bare tette jeg et hull med en sikkerhetsnål. men likevel)! Christina's going husmor. Or mental. Begge deler antakeligvis.

PS: Legg merke til vannkaraffelen. Den ble mye brukt. Jeg har et litt merkelig forhold til oppskrifter, og den ble noe sterkere enn planlagt...

PPS: Jeg har klart å miste dagbokplanboken min. IGJEN! Det er den tredje jeg mistr bare dette halvåret. Så nå aner jeg ikke når jeg skal noenting. Igjen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du er så søt og distré ^^
Og du glemte å si ka du lagde!

Kikkis sa...

Jeg fant feilen!!!!!!! Det er ris på den i boken og ikke på din! YAY!!! I rock.

.... hva står egentlig "PS" og "PPS" for? Hvorfor er det ikke "PS2" (HAHA. Playstation2!)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl