mandag 26. mai 2008

en forklaring

er jeg lett påvirkelig? ja!
etter å ha lest diverse andres blogger i flere uker nå, har jeg omsider bestemt meg for å lage min egen. Hvor mye jeg faktisk kommer til å skrive her er en helt annen sak. om jeg er like god på å blogge som jeg er på å skrive dagbok(ga opp etter en uke) vil vise seg.
det kan godt være en del som lurer på navnet mitt PinkSquare. vel den eneste grunnen er at jeg bruker det en del andre steder, så det vil antakelig bli lett å huske. Pink har jeg forresten tatt fra mitt absolutte yndligsband noensinne: PINK FLOYD. square er jeg ikke sikker på. tror jeg leste en brosjyre om eldon square in newcastle når jeg fant det på...
hanyway, det er pittelitt seint nå, så jeg tror jeg går og legger meg.
Ps: jeg vurderte å kalle bloggen for bok og babbel, for det er nok mest det det kommer til å gå i her, men jeg trodde jeg ville glemme det ganske raskt... so PinkSquare it is.

4 kommentarer:

Katrine sa...

Velkommen til bloggens verden da :)
Håper å få lest mye fra deg da :)

Yassi sa...

Det var det jeg skulle skrive.. Damn! Det var på tide med blogg fra deg!

Christina sa...

takk:)
jeg kommer nok til å skrive en del i begynnelsen i alle fall

Anonym sa...

Jeg skriver enkelt og greit! Velkommen i klubben! Ooooooyeah!!! Vi er bloggerklubben, og vi leker ikke klubb! Så er det sagt!

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl