torsdag 8. oktober 2009

Til ære for Javiera


I dag har jeg kjøpt meg en sånn blondegreie.
<-- en SÅNN blondegreie, bare ikke fra BIKBOK. BIKBOK er for fjortiser og mamma. Den kan definitivt kategoriseres som et impulskjøp, men jeg merker at jeg bare blir mer og mer forelsket i den etterhvert som minuttene går. Den er så ENKEL, og likevel så komplisert. Den får meg til å se "røff" og "tøff" ut, uten at den virker horete. Dessuten kan du bruke den til absolutt alt! Bruk den under t-skjorter, og de ser helt annerledes ut. Det ser kjempekult ut under den nye, røde kjolen min også. Jeg er så lykkelig! Og så kjøpte jeg en episk kopp fra indiska. Den er så stor som en låvedør. To impulskjøp, og jeg er veldig, veldig glad.

.. og så stod jeg på teorien, da.

4 kommentarer:

camilla sa...

haha , du er så teit :b

Anonym sa...

Om du leter på Bikbok kan du finne kule ting, altså, det er ikke bare for fjortiser(når var du der sist?! (litt fornærmende kommentar)) Har to kjoler som jeg kjøpte sist år der, veldig fornøyd med de!

Var tekoppen et impulskjøp? Du sa jo før enn vi var på Indiska at du skulle ha en.

camilla sa...

hah, et den, tulling

Silje K sa...

Eg har utfordret deg ^^

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl