mandag 31. august 2009

Kjære mamma

Nei takk! Jeg har ikke lyst til å vite hvordan man skal vaske BHer. Ikke har jeg noe spesielt behov for å vite hvorfor domestos funker bedre enn støvsuger heller. Jeg vet alt jeg trenger å vite om hybelkaniner.

Bare gi opp! Jeg kommer aldri til å få til noe større enn nudler på kjøkkenet. Du så jo hvordan det gikk med spaghettien. Og potetstappen.Gi meg en hjulvisp, og jeg skal gi deg tre måter å utvinne strøm på.

Rommet mitt er fint nok som det er.

Jeg har alltid vinduet lukket, så edderkoppene ikke kommer inn i første omgang.

Jeg synes avfallne knapper gir plaggene særpreg.

Jeg kunne ikke gitt mer blanke i hvor uryddig platesamlingen er.

Jeg vil ha en ny søppelbøtte på badet!

3 kommentarer:

camilla sa...

hahaa , sounds like my mother-daughter relationship :b

Anonym sa...

haha.
Bryr moren din seg om platesamlingen din er uryddig? :P

Christina sa...

Ikke i utgangspunktet, men den flyter over hele gulvet på loftet

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl