søndag 23. august 2009

Historien om hvordan Christina ble blakk

Det var en gang en jente som het Christina. Hun jobbet i en bokhandel, og hadde penger til både saltmat og søtmat og penger og gull. Men så kom hun til den onde kjøreskolelæreren, og vips var hun den ulykkelige eieren av 300 kroner.Så reiste Christina på øyafestivalen hvor noen skimmet kortet hennes og tok de siste 300 kronene.

Så nå er jeg fullstendig blakk. Ikke kan jeg bruke kortet mitt heller. Det ser ut som om jeg ikke har noe valg, men å bli svært økonomisk. I alle fall frem til 30 august..

Ps: nå er planen å liksom begynne å skrve blogg igjen, men et spørs hvor mye tid jeg faktisk kommer til å ha til det..

Ha en fin dag videre:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var på TIDE!

Synd med pengene dine. Jeg har opplevd to ganger iløp av året hvordan det er å være blakk, det er kjipt. Men det var forsåvidt min egen feil :P

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl