mandag 23. mars 2009

I don't know what I did last night...

(Herregud jeg går jo helt amok med blogginnlegg for tiden, men det er så mye jeg har lyst til å fortelle)
Ikke sånn altså:)
Men, jeg tror jeg går i søvne.
Bevis: Natt til søndag har Christina sett på film på PCen. Når filmen var fedig har hun lukket PCen igjen og lagt den på gulvet. Men, søndag morgen klokken 8.00 våkner hun plutselig; PCen befinner seg nå i sengen, er slått på, og viser et intervju med Pink Floyd Christina aldri har sett før(Abbey Road Studio, 1972). Jeg har rett og slett ikke PEILING på hvordan den havnet OPPI sengen min, eller slo seg på (jeg hadde slått den helt av, så det kan ikke være noen andre som har tullet med meg heller), for å ikke snakke om at den var inne på et intervju jeg ALDRI har hatt noe med å gjøre før. Det er kanskje det merkeligste som har hendt med meg så langt i år.

Jaja. Så utrolig kule og pene alle i Pink Floyd var på begynnelsen av 70-tallet. Christina merker sommerfugler.

6 kommentarer:

camilla sa...

you're a crazy girl, christina. det var nok Gud eller Jesus, han ville nok du skulle skjønne noe ut fra det intervjuet! hva, det vet jeg ikke...

Anonym sa...

Kanskje du gjorde noe i søvne? :P eller du har glemt at du våknet? Eller at du har spøkeslser eller monstre eller Hufsa eller sandløven eller hattifnatter eller eller eller :P

Anonym sa...

Wow, Christina!
Du er så kul og tøff. Jeg elsker deg:)

camilla sa...

det var nok Hufsa, Christina. var det ikke du som hadde et eller annet Hufsa-hus i nærheten ?

Anonym sa...

Der har vi det... det har vi det! :)

Kikkis sa...

OK, Camilla... Slow down on the hufsa-comments!
Jeg vet at Hufsa er dødscreepy. Men det er faktisk langbein-edderkopper også, og slår de på intervjuer og flytter dataer midt på natten? NO! So back off or fuck off!

Som totikki sa med et litt rart tonefall: "Du må huske at det er synd på hufsa."

(PS. ikke meningen å være så grov i språket. Jeg er fortsatt glad i deg:)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl