onsdag 27. januar 2010

Mobilgreie


Blah! Fordi jeg ikke kan gå å legge meg før jeg får kake, kan jeg likegodt gjøre noe sånt noe når jeg venter. Dessuten er jeg blitt tagget(Camilla er teit), festlig nok..

Utfordringen:
1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.
2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet.Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer to. Sånn gjør du videre på alle andre spørsmålene.
4. Så utfordrer du 6 andre bloggere.



hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobben?
Superdupert! Du er en engel!

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Sorry, æ jobba allerede lørdag, så æ kan ikke.

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
5 min and I'll be there

Hva er din beste sjekkereplikk?
Hei :) Så du hadde ringt, hva var det? (kan funke det)


Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?

Ja^^ Håpe på det ;)<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle bare skrive den første setningen i meldingen ;)
Men men, synes sånne ting er morsomme, når det passer, som at det passer perfekt eller det blir et morsomt svar, ikke når det blir helt ute på bæææær tur :P

Christina sa...

enig! det KAN være veldig morsomt, men det er jo som regel ikke det, da..

Verdens tøffeste bloggestalker sa...

veldig gjennomført artig i grunnen.

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl