torsdag 12. november 2009

Christina har fått


juhu!

6 kommentarer:

Anonym sa...

En irriterende ting for oss andre er å ikke høre om maset ditt om kjøretimene lengre, men NÅ må vi høre på maset ditt om når du kjører alene. God, help me! :p
Grattis, da.

Anonym sa...

(nå ser jeg at den kommentaren så veldig slem ut, men det er ikke ment sånn, ops)

camilla sa...

jaja, så har vel jeg tapt kampen da.. meen.. får vel gratulere deg da, være en god taper. så GRATULERER :D

Christina sa...

Jeg er verdens flinkeste sjåfør:)

inestulc, eller ine-skulk :D

Christina sa...

btw, Camilla. You were never even IN the game!:P Sucker!

camilla sa...

I was! at least I can dream, right?
dessuten mener Juni at jeg er den som hadde klart det først :) så det så

shain (let it shine :D)

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl