søndag 1. februar 2009

En liten tur til Soltun

Jeg har vært på lederkurs i helgen!
Det var dritkult! eg traff masse nye mennesker, og ble skikkelig gode venner med mange av dem:) Slotun ligger i nærheten av Harstad, som ligger lenger nord i landet enn jeg noensinne har vært før. Fy f*** så flott natur! (Og husk at dette er med som snakker. ikke så mye naturelsking her i gården, nei) Og så har jeg lært litt om ledelse også! Og klatret i grotte!Ok, det var ikke denne grotten, men det var kjempekult! Og så hadde vi snøballkrig etterpå.
Chiao!

3 kommentarer:

Birkenfeldt, Remi Birkenfeldt sa...

Dette var veldig kjekt, spesielt av di eg kan håne deg og alle dei trøyttpåverka skrivefeila dine! Hahahahaha! Du er søt =)

Anonym sa...

Oh! Sånn grotte har jeg vært i, i Spania! Hehe.
Hva slags orginasjon var det? Var det noe orginasjon? Var det jobben du dro med? :P

Christina sa...

Det var en organisasjon som heter MBU. Vet ikke helt hva det betyr..

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl