fredag 15. august 2008

Takbjelke

Hallo! Har dere savnet meg alle sammen? Jeg har i alle fall savnet dere(helt sant). Jeg har absolutt ingen planer om hva dette innlegget skal handle om (derav overskriften). Visste dere forresten at jeg har en helt super dag i dag? Jeg har ikke gjort noe bortsett fra å se på OL (helt siden klokken 10!!). Likevel har jeg det ganske så bra. Her er en liten liste over alt som er bra:
- Fernando Gonzalez er i SEMIFINALEN for menn, singles!!!! Litt dumt at jeg ikke vet hvordan kampen gikk, men nå er i alle fall den dårligste plasseringen han kan få en 4. plass.
- Jeg skal få en større TV på rommet!!! Nå må Bertil finne seg i å bli byttet ut med Store Bertil.
- Jeg skal på ikea å kjøpe skohylle til skoene mine, pluss TV bord. og så skal mamma og jeg på "kaffe"(klesbutikk), hvor de har tre plagg for 500 kr i dag!!!!
- Jeg er blitt relativt rik i løpet av sommeren.
- Jeg har en kjempefin høstgarderobe!!!(oooo det høres ganske så flott ut)
- Jeg skal møte alle vennene mine på mandag(tror jeg)!!!!

Mye å juble over her i gården altså. Er det forresten noen som vet når skolen begynner? Dato, klokkeslett, alt mottas med takknemlighet. Snart må dere gå inn på Lalainjar og se.

2 kommentarer:

Katrine sa...

Bertil og Store-Bertil, haha. Minner meg om en historie fra barndommen om faren og jenta som ga alle ting et nytt ord, eller noe i den duren, at fisk het foreks klokke. Hehe...

Christina sa...

haha! jeg leste engang et manus om to damer som bestemte seg for å skifte navn på alt mulig rart. bla ble "sukker" hetende "madrass", og detført til at de aldri mer klarte å lage te påden ordentlige måten..:P

Følgere

Om meg

Bildet mitt
Rar, derav strange girl